"The arms of the universe are open to you. Surrender to it. It will do the same to you.
Then the fun begins!" (Evin - THE UNSAVIOR)

Ποσειδώνας και ο άξονας 6 - 12

 


Η κάθοδος στην Ύλη και η επιστροφή στην Πηγή. Πως να βιώσουμε τον Παράδεισο στην Γη.

Το τέλος των ψευδαισθήσεων - η αρχή της Αλήθειας 


Μέσα στην Ψυχή του κάθε ανθρώπου συνυπάρχουν δύο ειδών επιθυμίες:

Α) Οι επιθυμίες διαφοροποίησης και

Β) Οι επιθυμίες ένωσης.

ΚΑΘΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΣΤΗΝ ΥΛΗ / ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ / ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ / ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΓΩ / ΤΑΥΤΙΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΓΩ / 6ος ΟΙΚΟΣ

Οι επιθυμίες διαφοροποίησης (το να είμαστε διαφορετικοί από τους άλλους) είναι «υπεύθυνες» για την κάθοδο στην Ύλη και για τις γήινες ενσαρκώσεις. Η Δημιουργία είναι αποτέλεσμα επίσης των επιθυμιών αυτών.

Έτσι η κάθε Ψυχή χρησιμοποιεί ένα «πακέτο» επανενσαρκώσεων, όπου μέσω του υλικού μας σώματος και μέσω των επιθυμιών διαφοροποίησης που έχουμε σε κάθε ενσάρκωση, εξερευνά την Ύλη και αποκτά εμπειρίες: εγώ είμαι αυτός και είμαι ξεχωριστός και διαφορετικός από σένα ή όλους τους υπόλοιπους. Τα όριά μου είναι μέχρι εδώ και μετά αρχίζουν τα δικά σου όρια. Οι εμπειρίες μου είναι αυτές και διαφέρουν από τις εμπειρίες τις δικές σου ή των άλλων. Το σώμα μου είναι αυτό και είναι διαφορετικό από το δικό σου. Έχω αυτό το συγκεκριμένο «Εγώ», τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, το συγκεκριμένο επάγγελμα, τον συγκεκριμένο σύντροφο, έχω αυτές τις κατακτήσεις και τα υλικά αγαθά, που διαφέρουν από τα δικά σου ή των άλλων. Είμαι μοναδικός, είμαι ξεχωριστός…

Όλοι μας κρύβουμε βαθιά μέσα μας (ή όχι και τόσο βαθιά) αυτές τις επιθυμίες. Είναι πανανθρώπινες και απόλυτα δικαιολογημένες και σεβαστές. Μέσω των επιθυμιών μας αυτών, εξερευνούμε την Ύλη (και μαζί με μας και η Ψυχή μας), δημιουργούμε τους μικρούς πλαστούς «ξεχωριστούς» κόσμους μας και μαζεύουμε εμπειρίες, σε κάθε μας ενσάρκωση…

Ο 6ος οίκος, η Παρθένος και ο Χείρωνας συμβολίζουν την ύλη και την απόκτηση εμπειριών στο γήινο επίπεδο (ταύτιση με το Εγώ, πληγές, αίσθηση κενού και έλλειψης, προσπάθεια να τα βγάλουμε πέρα με την καθημερινότητα μας σαν διαφορετικές οντότητες από τους άλλους). 


ΑΠΟΤΑΥΤΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΩ / ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΕΝΩΣΗΣ /

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ – ΠΗΓΗ / 12ος ΟΙΚΟΣ

Συγχρόνως όμως όλοι έχουμε μέσα μας και κάποιες άλλες επιθυμίες: της επιθυμίες της ένωσης και της επιστροφής στην Πηγή!

Βαθιά μέσα μας όλοι θυμόμαστε ότι κάποτε ήμασταν όλοι ΈΝΑ, ότι δεν υπήρχε ο πόνος του χωρισμού και της γήινης εμπειρίας. Υπάρχουν κομμάτια του εαυτού μας που θα ήθελαν να επιστρέψουν ξανά στην Πηγή, σ’ αυτό που ήμασταν κάποτε… 

Οι επιθυμίες της ένωσης είναι «υπεύθυνες» για το εσωτερικό - εξελικτικό ή το πνευματικό μας ταξίδι. Μετά από πολλές ενσαρκώσεις και αφού έχουμε εκπληρώσει πολλές από τις γήινες επιθυμίες μας (τις επιθυμίες διαφοροποίησης), αρχίζουμε να αισθανόμαστε όλο και περισσότερο μια υπαρξιακή δυσφορία. Οι επιτυχίες μας και οι γήινες απολαύσεις αρχίζουν να μην μας καλύπτουν πια τόσο απόλυτα. Χαιρόμαστε όλο και λιγότερο για τις κατακτήσεις και τις επιτυχίες μας και αρχίζουμε να κάνουμε ερωτήσεις: «Αυτό ήταν όλο;», «Ποιος είναι ο δρόμος μου και η πορεία μου, από δω και πέρα;», «τι κρύβεται πίσω από όλα αυτά; Μήπως υπάρχει κάτι μεγαλύτερο;», «Πώς θα εξελιχθώ;» κλπ

Οι Ιχθείς, ο 12ος οίκος κι ο Ποσειδώνας συμβολίζουν την αποφυγή των πληγών μας και της ύλης, τις ψευδαισθήσεις που έχουμε, την υπέρβαση του Εγώ (αποταύτιση από το ΕΓΩ), καθώς και την επιθυμία μας για επιστροφή στην Ολότητα και το Πνεύμα (Πηγή – μήτρα).

ΑΞΟΝΑΣ / ΔΙΠΟΛΟ 6 / 12 – ΠΑΡΘΕΝΟΣ / ΙΧΘΕΙΣ

Γενικότερα ο άξονας – δίπολο 6 / 12 – Παρθένος / Ιχθείς σχετίζεται με την κάθοδο από το Πνεύμα στην ύλη (στον κόσμο των μορφών), την επιθυμία μας να βιώσουμε εμπειρίες σαν διαφορετικές οντότητες - - - και την ταυτόχρονη επιθυμία μας για ένωση και επιστροφή στην Πηγή.

Διαβάστε όλο το άρθρο ΕΔΩ ...