"The arms of the universe are open to you. Surrender to it. It will do the same to you.
Then the fun begins!" (Evin - THE UNSAVIOR)

"Δύσκολοι" συνδυασμοί συμβόλων

 



ΖΗΤΗΜΑ - ΘΕΜΑ:

Νοιώθω ότι αυτός ο συνδυασμός (πχ. πλανήτης σε ζώδιο – οίκο ή όψη κλπ) με δυσκολεύει πολύ, γιατί είναι υπεύθυνος που…


Κανένας συνδυασμός δεν μας «κάνει» τίποτα, ούτε «καλό» ούτε «κακό», ούτε είναι «υπεύθυνος» για το ποιοι είμαστε.

Τα αστρολογικά σύμβολα απλά μας δείχνουν πτυχές του εαυτού μας με τις οποίες έχουμε ταυτιστεί (τις οποίες νομίζουμε υποκειμενικά ότι είναι αληθινές), ή που έχουμε απωθήσει.

Με το να πιστεύουμε ότι ο τάδε συνδυασμός μας κάνει εκείνο ή το άλλο (είναι υπεύθυνος για μια δική μας συμπεριφορά), του δίνουμε δύναμη και τον θεοποιούμε ή τον δαιμονοποιούμε. Θεωρούμε δηλαδή ότι είναι κάτι υπαρκτό – μια οντότητα έξω από μας η οποία με κάποιον τρόπο είναι υπεύθυνη για κάτι δικό μας!!! ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν! Είναι απλά σύμβολα αυτά, τα οποία δείχνουν απλώς το πώς αντιδρούμε στα πράγματα και το πώς αντιμετωπίζουμε τις διάφορες καταστάσεις. Δεν μας «κάνουν» τίποτα. Είναι τρόποι που επινοήσαμε εμείς οι άνθρωποι για να καταλάβουμε τον εαυτό μας και το Σύμπαν. Δεν είναι κάτι «έξω» από μας. Γι αυτό κατά την ερμηνεία ενός γενέθλιου χάρτη προτιμάμε εκφράσεις του στυλ πχ. «Σελήνη = νοιώθω συναισθηματικά ασφαλής, όταν …» κλπ. Μιλάμε έτσι για μια συμπεριφορά μας κι όχι για δυνάμεις «έξω» από μας!



«ΔΥΣΚΟΛΕΣ» ΟΨΕΙΣ

Στις «δύσκολες» όψεις πάντα πρέπει ν’ αναρωτιόμαστε: «γιατί την έχω αυτή την όψη;», «τι μου μαθαίνει – προς τα πού με οδηγεί;». Ακόμα κι αν δεν μπορούμε να βρούμε την απάντηση αρχικά, πρέπει να βάζουμε αυτές τις ερωτήσεις. Πρέπει να καταλάβουμε σταδιακά ότι κανείς δεν μας τις «έδωσε» αυτές τις όψεις, κανείς «κακός» δεν μας τιμωρεί. Είναι όλες δικές μας και για κάποιο λόγο υπάρχουν στο χάρτη μας.

Αν οι απαντήσεις δεν έρχονται εύκολα, μια μέθοδος που δίνει έστω κάποια μικρά αποτελέσματα είναι η διανοητική. Σκεφτόμαστε δηλαδή τα «αντίθετα» απ’ όσα εκφράζουμε (απ’ αυτά με τα οποία είμαστε ταυτισμένοι – που νομίζουμε ότι είμαστε). Εκεί κρύβεται η λύση. Σ’ αυτό μας βοηθάει ο τρόπος που χρησιμοποιούμε στην π - Astrology για το πώς να ερμηνεύουμε τα σύμβολα ή τους συνδυασμούς συμβόλων (σε μια κλίμακα πιθανοτήτων από το -100 ως το + 100).

Πχ Ήλιος τετράγωνο με Κρόνο = σκληρή κριτική του εαυτού μου = +100. Το «αντίθετο» = -100 είναι να δέχομαι τον εαυτό μου, με τα «λάθη» του, όπως είναι. Προς τα εκεί πρέπει να κινηθώ, αυτό πρέπει να μάθω. Αυτή η απάντηση μου λέει τι να κάνω μ’ αυτή την όψη, αλλά δεν μου λέει 
ΠΩΣ θα το κάνω! Αυτό χρειάζεται χρόνο, βιωματικές εμπειρίες κλπ. Στην πορεία για να αποδεχθώ τον εαυτό μου, θα μάθω παράλληλα και χίλια δυο άλλα πράγματα. Πχ θα επανεξετάσω τη σχέση μου με τη μάνα μου, θα δω το «μηχανάκι» (αυτόματο προγραμματισμό) που δουλεύει μέσα μου και που μου λέει ότι είμαι άχρηστος, θα έρθω σε επαφή με τον εσωτερικό κριτή μου κλπ κλπ. Απ’ αυτές τις εμπειρίες που θα ζήσω, ΘΑ ΜΑΘΩ ΣΤΑΔΙΑΚΑ να αγαπάω τον εαυτό μου (ή θα παραμείνω «κολλημένος» στο παρελθόν και θα τον μισώ όλο και πιο πολύ)…

© Copyright - Γ. Καλοκύρης - Το περιεχόμενο του άρθρου αυτού διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή αναδημοσίευσή του, σε οποιοδήποτε μέσο μετά ή άνευ επεξεργασίας.